Szanowni Państwo,
w związku z coraz liczniejszymi zgłoszeniami dotyczącymi problemów z przesyłaniem wniosków za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE), które – mimo poprawnego wysłania – nie pojawiają się w systemie CSOB, zwracamy się z prośbą o szczególną czujność i współpracę w tej sprawie.
Wnioskodawca powinien niezwłocznie poinformować LGD, jeżeli:
-
dla złożonego wniosku nie został nadany znak sprawy,
-
nie otrzymał powiadomienia SMS o pomyślnym złożeniu wniosku, pomimo widniejącego statusu „wniosek wysłany” w systemie,
-
jednostką obsługującą jest Centrala ARiMR.
W takim przypadku prosimy o przesłanie na adres e-mail LGD zgłoszenia zawierającego następujące informacje:
-
imię i nazwisko lub nazwa podmiotu ubiegającego się o wsparcie,
-
numer EP,
-
numer naboru, w ramach którego został złożony wniosek,
-
data i godzina złożenia wniosku,
-
adres e-mail wnioskodawcy (opcjonalnie – w celu ujęcia go w zgłoszeniu),
-
zrzut ekranu z widoku pulpitu użytkownika w PUE (potwierdzający status „wniosek wysłany”),
-
dodatkowe pomocnicze zrzuty ekranu, które mogą ułatwić identyfikację sprawy.
Zgłoszenia te są niezbędne do dalszego wyjaśnienia problemu i zapewnienia poprawnego przebiegu procesu aplikacyjnego.
Dziękujemy za współpracę i pomoc w usprawnieniu procesu obsługi wniosków.