Szanowni Państwo,

w związku z coraz liczniejszymi zgłoszeniami dotyczącymi problemów z przesyłaniem wniosków za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE), które – mimo poprawnego wysłania – nie pojawiają się w systemie CSOB, zwracamy się z prośbą o szczególną czujność i współpracę w tej sprawie.

Wnioskodawca powinien niezwłocznie poinformować LGD, jeżeli:

  • dla złożonego wniosku nie został nadany znak sprawy,

  • nie otrzymał powiadomienia SMS o pomyślnym złożeniu wniosku, pomimo widniejącego statusu „wniosek wysłany” w systemie,

  • jednostką obsługującą jest Centrala ARiMR.

W takim przypadku prosimy o przesłanie na adres e-mail LGD zgłoszenia zawierającego następujące informacje:

  • imię i nazwisko lub nazwa podmiotu ubiegającego się o wsparcie,

  • numer EP,

  • numer naboru, w ramach którego został złożony wniosek,

  • data i godzina złożenia wniosku,

  • adres e-mail wnioskodawcy (opcjonalnie – w celu ujęcia go w zgłoszeniu),

  • zrzut ekranu z widoku pulpitu użytkownika w PUE (potwierdzający status „wniosek wysłany”),

  • dodatkowe pomocnicze zrzuty ekranu, które mogą ułatwić identyfikację sprawy.

Zgłoszenia te są niezbędne do dalszego wyjaśnienia problemu i zapewnienia poprawnego przebiegu procesu aplikacyjnego.

Dziękujemy za współpracę i pomoc w usprawnieniu procesu obsługi wniosków.